среда, 7 ноября 2012 г.

Гостинний ІНТЕР

Світ, де створюються справжні новини. Анастасія Даугулє провела мені захоплюючу та дуже цікаву екскурсію на телеканалі "Інтер". Побачивши, як натхненно працюють реальні професіонали своєї справи, я уявив себе в ролі телеведучого у майбутньому. Також я зрозумів, наскільки робота журналіста клопітка та безмежно цікава.
- Телебачення забирає дуже багато часу, але віддає не менше,-говорить Анастасія.
Ми зійшлися на рішенні, що життя у такому активному ритмі набагато цікавіше, особливо, коли ти постійно знаходишся у центрі інформаційних новин...
-Але ж не завжди новини, які лунають з уст телеведучих, світлі та позитивні...  Чи відображається це на Вашому настрої?-запитав я.
-Так, звісно, новини, які я готую до ефіру, різні. Добре, коли вони доступні та легкі, але найчастіше буває навпаки.Передаючи інформацію з екрану, кожну новину доводиться переживати особисто. І коли стає сумно, я відпочиваю займаючись спортом... Дуже полюбляю бігати на довгі дистанції,- відверто відповіла Настя.
 Ставлячись до телебачення професійно і водночас з легкістю, ти отримуєшне не тільки віддачу, але ще й величезне задоволення.
 Чесно кажучи, до кожної справи потрібно мати свій підхід, чим би ти не займався! Та, коли ми говоримо про телебачення, я думаю, що не потрібно забувати про такі речі, як легкість, особистий стержень та незабутній шарм.
 Справжнє серце телебачення. Інформаційний відділ новин на "Інтері". Місце, де працюють люди, завдяки яким ми дізнаємося новини з будь-якого куточка світу. Саме там я і побачив, як класно отримувати задоволення від того, чим ти займаєшся, а особливо круто, коли ти цим пишаешся. У міжнародному відділі журналістів я зустрів свою чудову знайому завжди усміхнену- Тетяну Логунову. І вже там я побачив, як до ефіру готуються репортажі з різних країн світу.
 Справи у самому розпалі, і це дійсно заворожує! Мені було усе надзвичайно цікаво, а щира Анастасія Даугуле відкравала секрети телебачення...
 Взагалі, колектив телеканалу "Інтер" нагадує одну велику дружну родину.
Завдяки Анастасії Даугулє я побачив світ чесних новин.
 Робота кипить, а ми продовжили наше спілкування за чашечкою ароматного чаю...
 Дякую Анастасії за час, який вона відвела для мене, за проведену щиру розмову та уроки професіоналізму.

Комментариев нет:

Отправить комментарий