четверг, 12 июля 2012 г.

ПО ТОЙ БІК ЕКРАНУ ICTV

Щойно я повернувся з центру справжнього телебачення. Телеканал  " ICTV " зустрів мене дуже гостинно і поділився професійними секретами. Надзвичайно щирі та привітні працівники телеканалу показали мені, як робиться справжнє телебачення, провели дуже цікаву екскурсію на  " ICTV ", зацікавили та заохотили працювати ще більше, щоб досягти успіхів на телебаченні.
 Для телеканалу   " ICTV " я дав свій коментар щодо нового та дуже вдалого проекту - "myICTV". Це - проект, в якому і початківець, і професійний журналіст може вести свій блог, тим самим проявляючи свою обізнаність та кмітливість. Народним журналістом може стати кожен, хто зареєструється та створить свою сторінку на  "myICTV ". Якщо робота народного журналіста вийде дійсно варта уваги, вона може стати матеріалом для підготовки до випуску інформаційних новин на телеканалі  " ICTV " - "Факти".
 Сьогоднішній похід на  " ICTV "  додав мені більше професійних навичок, впевненості та стимулу. Потрібно бути завжди у центрі подій, тому що "ФАКТИ" чекають!
                                                       

Комментариев нет:

Отправить комментарий