понедельник, 23 июля 2012 г.

Ностальгія на Х-ФАКТОРІ

 Такої яскравої ностальгії я давно не відчував... Вчора я побував на зйомці "Х-фактор ТРЕНУВАЛЬНИЙ ТАБІР". Згадав себе на місці  учасників та відчуття, які мене переповнювали на тій же сцені рівно рік тому.
 Кожен з учасників розумів, що для нього це може стати путівкою у життя справжнього шоубізнесу і втрачати такий шанс не хотів ніхто. Хвилювання все ж давало про себе знати. Вже котру ніч без сну учасники шоу вчили чергову пісню. На сцені і забували слова, і плакали, але холодокровні і справедливі судді будуть оцінювати лише голос і пісню.
 Вже майже під кінець зйомки на сцену вийшов мій старий друг. Ми з ним познайомились рік тому на другому сезоні шоу. Після зйомки ми мали змогу лише трішки поговорити, тому що учасникам забороняється спілкуватися із знайомими і обговоровати іх виступ.
 Вчора я прожив день, який просто переповнювався спогадами та приємними враженнями... А учасникам побажаю лише терпіння та наснаги!

Комментариев нет:

Отправить комментарий